
Geronimo není jen indiánská legenda. My jsme Geronimo. Bojujeme za klienty a jejich značky. Nabízíme výjimečnou kreativitu a excelentní servis. Od r. 1995 jsme členy AKA.
„Ke spolupráci s Geronimem mě přesvědčil profesionální a přitom neformální, klientsky přívětivý přístup podložený nevšední kreativitou a řemeslnou zručností.”
Pavel Herclík / Obchodní ředitel
CANABA
spolupráce od roku 2009
„Nejdůležitější pro nás jako klienta je na vztahu s Geronimem určitě jejich přístup – profesionální, ale lidský, s jasně definovaným cílem – najít nejlepší možné společné řešení. Jsme si tak vzájemně partnery, a nikoli pouze ve vztahu zákazník – dodavatel. Zásadním je potom pro nás také to, že navrhujete řešení až po tom, co se podrobně seznámíte s problematikou daného odvětví – i v našem případě předcházela prvním návrhům návštěva naší firmy s cílem poznat základy, na nichž potom spolupráce může stát.”
Mirek Motyčka / Obchodní a marketingový ředitel
R. Jelínek
spolupráce od roku 2013
„Se společností Geronimo spolupracujeme již řadu let. Naše spolupráce je založena na flexibilním, otevřeném a kreativním dialogu v přátelském duchu.
Na jejich práci se mohu vždy spolehnout.”
Lenka Minaříková / Marketing
Porsche Inter Auto CZ
spolupráce od roku 2009
„Vždy, když se obrátím s jakýmkoliv požadavkem na AG Geronimo, najdou pro mě několik řešení, z kterých si mohu vybrat to nejlepší. Oceňuji převážně jejich přesnost a spolehlivost, vždy dodrží termín, který si stanovíme. Je radost s nimi spolupracovat.”
Adéla Kupková / Marketing Manager
Global Blue Czech Republic
spolupráce od roku 2001
„K výběru agentury Geronimo nás přesvědčila originální kreativita, vysoká profesionalita poskytovaných služeb a snaha co nejvíce pochopit a naplnit představy klienta.”
Jiří Havránek / Country Manager
Glenmark Pharmaceuticals
spolupráce od roku 2013
„S Geronimem jsme rádi spolupracovali, protože v každé situaci prokázali profesionální a přitom přátelský přístup. Vždy našli řešení a dokázali předvídat naše potřeby. Agentura nám výrazně pomohla s rebrandingem a budováním značky. Šlo o náročný proces, ale na konci byla silná značka a Hypoteční banka se stala skutečným specialistou! I díky práci agentury jsme se stali jedničkou na trhu.”
Václav Moravec / Marketingový specialista
Hypoteční banka